EN LITEN UPPDATERING OM HELGEN

Fredags - Övningskörde med min kusin som är körlärare och det gick jätte bra, enligt honom så bokar han in mig på uppkörning, teori och halka om 2 eller 3 veckor och jag fick ju panik men det ska gå, jag kommer ha mitt körkort inom en månad !!!


Efter det så åkte jag till IKEA och mötte upp familjen för jag och Patrik skulle köpa en helt ny säng och gud va go den är, perfekt! Så det blev en riktigt bra dag ♥

Igår - Patrik jobbade i ungefär 12 timmar och det var ju väldigt ensamt tycker jag. Så jag passade mammas hus eftersom dom alla var på Ullared över natten, så jag var ensam tills Patrik kom hem till mamma efter jobbet. Och då tog vi med oss hunden hem till oss.

Idag - Gick en promenad med hunden tidigt imorse, väldigt gott faktiskt! Men vi gick upp vid 10 tiden och tog en till promenad, men denna gång tog jag med mig Patrik. 

Sen under dagen har jag inte gjort speciellt mycket, mest pratat med Patrik om vilken färg jag vill ha på min bil och den ska bli rosa med vita stjärnor, hehe. Jätte fint tycker jag! 

Men men. Badade precis med Lisa (min bästavän) och har fixat mig med massa go saker! Ska ju iväg och köra bil imorgon igen, får hoppas att min kusin inte släpper ut mig i stan igen, my god. Alla som läser mig blogg, var inte i stan imorgon! ;)

Förresten, kolla in min tjockis mage! 


20 +2 ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Bloooogga! :)

2012-08-31 @ 14:33:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0