ÄR JAG SJUK?

Jag lyckades sova 3,5 timme iallafall! Somnade vid halv 8, vaknade 11 av att Helena kom hem till oss och väckte mig. Men nu ligger jag här i sängen, Helena åkte hem igen för hon ville inte störa mig eftersom jag vill sova. Jag mår inte bra kan jag tillägga. Huvudvärk, ingen mat i magen, 3,5 timmes sömn av 46 timmar, kramper i njurarna. Det är ingen hit!


Påsar under ögonen & osminkad! Syns nog att jag inte är frisk..

Nu kom min söta Patrik in med lite mat till mig eftersom jag är för svag för att resa mig upp. Sen ska jag nog sova några timmar till innan vi drar till Patriks vän Henke och chillar lite, dricka lite öl kanske? Vet inte om det är så smart att dricka när jag mår som jag gör..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv; Tack så mycket! :D



Japp jag har tagit dom själv :)

2012-01-14 @ 18:23:15
URL: http://nnaattaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0