KÄNNER MIG INTE BRA

Jag har inte kunnat uppdatera för jag har inte känt mig speciellt bra. Har lite problem med familjen och mår dåligt psykiskt, så det får bli lite uppdateringar när jag känner för det. Gulligt att ni fortsätter läsa ändå! 

Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Jag, Patrik, Lisa och Ove (deras morbror) har vart i Kungälv lite och köpt massa gott. Men snart blir det inte så mycket godis och cola mer, utan det blir go träning! ;) och då ska det pumpas hade jag tänkt mig. Inte bara kondition och styrka utan också rolig Zumba och lite annan dans. 


Den goaste dans som finns att träna! Eller finns det någon som kan tipsa om ny dans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0