LATE

Vad ska man göra på natten när man inte är trött? Går inte att sova, knappt folk som är vakna, inte hög musik, ingen bra film att se på eftersom jag sett klart på de flesta Jersey Shore och har inga fler nedladdade! 

Men men, blir nog till att spela lite på Facebook, sedan pussa på min älskling som sitter vid sin facebook å spelar! Men han förlorar hela tiden, så lite smått irriterad är han, hehe. Å helt inne i datorn, as usual! 



Nu ska jag fortsätta med mitt spelande, fast först pussa på honom så han inte blir för galen! Han fick lite ryck förut, hehe. Ha det chill sålänge!

Kommentarer
Postat av: hilma

sv. ja det är verkligen jättespännande! Hihi, fin blogg föresten!



Hade bra! :)

2012-01-12 @ 16:13:58
URL: http://gudjonsdottirs.blogg.se/
Postat av: Anonym

var ni ihop 1 dag och förlova er sen?

Svar: Nej det var vi inte. Vi ville förlova oss efter 1 månad, det är upp till oss och såhär blev valet helt enkelt :)
Caroline

2012-06-30 @ 23:59:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0