UTVILAD

Godmorgon kan jag väl börja med! Glömde uppdatera igår, vi gick ju hem till Henke, som bor 2 min härifrån i sin egen lya. Patrik, Henke och Johan satt där å drack lite öl medan jag satt där och chilla och klarade mig att vara nykter, visst jag smakade lite öl.. men det gills inte ;) första helgen som nykter på länge & det känns skönt!

Iallafall, vi kom hem runt 01.30 och la oss i sängen och snackade lite, pussade på varandra lite och sådär. Sen somna vi vid 04.30 ungefär och vaknade nu! Känns underbart att få vara såhär utvilad. Så nu sitter jag och äter lite frukost, sedan in i duschen & sen ska jag starta en film. Kommer ju vara ensam till ikväll eftersom Patrik är iväg hos en kompis och ska lägga golv å Lisa är i Strömstad, så de båda är hemma runt 19-20.00 (!!)


Bild från 2008, japp japp!

Kommentarer
Postat av: f

sv; detsamma! :)

2012-01-15 @ 15:36:30
URL: http://flickan.webblogg.se/
Postat av: olivia

jag har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig :)

2012-01-15 @ 16:02:32
URL: http://oliviabjurstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0