KAN ÄTA NU, TACK!

Dagen efter jag skrev inlägget om vecka 12 och att allting bara blir värre, det gick över under den natten (?)
Nu kan jag äta stora potioner, jag spyr inte, mår bara illa om jag inte ätit tillräckligt & jag blir trött runt 22 tiden, underbart! Och bebisen rör sig mycket känner jag, trycker lite här och där. 

Längtar tills jag åker till BM igen och pratar, då ska jag väga mig igen! Sist vägde jag 59 kilo och det känns inte roligt alls.. 


Detta är när jag sitter på en stol och lutar mig bakåt ;) den växer !

Kommentarer
Postat av: julia

åh vad härligt! kan inte vara kul å inte känna nån aptit ;/

2012-06-11 @ 22:03:12
URL: http://mylifeasmyself.devote.se
Postat av: isa

så nu har lilla fjortisen gått och blivit gravid(igen?) oh herregud hur ska detta gå! du är så självisk,tänker inte efter före och helt totalt borta i skallen coh säkert gör du detta bara för attd et är så förbannat tufft att skaffa barn i din ålder.

Svar: Den förra graviditeten var ett misstag, med fel kille. Nu har jag hittat min framtida pojkvän/sambo och detta var alltså inget misstag, SÅKLART! Detta var planerat :) Jag tycker det går jättebra, vad är tufft med att skaffa barn i ung ålder? Och om du nu heter Stina, varför skrev du Isa på ena inlägget och Stina på andra? Och sen anonym på 2 andra? Ge mig ditt nummer så kan vi prata där :)
Caroline

2012-06-30 @ 23:51:30
Postat av: stina

hahahahhaha man kan inte känna bebisen förrän senare framåt XD jag pluggar till barnomorska /stina

2012-06-30 @ 23:52:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0