FRÅNVARANDE

Hallå igen! 

Nu har jag inte bloggat på över 1 månad & nej det beror INTE på Farmville, haha! Jag har bara glömt av bloggen helt enkelt, haft för mycket att göra. 

Eftersom detta är min första graviditet så vet jag inte riktigt hur det går till, hur man mår nu i slutet av graviditeten. Idag är jag gravid i vecka 33 +6, vilket man kan säga vecka 34. Imorgon (fredag) går jag in i vecka 34 +0, och då kan man säga vecka 35. Det är alltså inte alls långt kvar tills min ängel ploppar ut & guuud va underbart! 

Jag slipper magen, jag kan börja träna bort magen som kommer att hänga, dock är det bara magen som gått upp i vikt men har inte alls gått upp mycket, 8 kg tror jag och jag är höggravid! ;) 

Men jag ska jobba nu tills det är dags, måste ju dra in lite mer pengar. Men detta var en liten update från mig! Vi hörs vid ett annat tillfälle, kanske senare! Puss


Detta är dock en veckas gammal bild och den har vuxit på den veckan kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0