LITE ERKÄNNANDE

Hittade en lista på en tjejs blogg, & jag måste säga att det mesta stämmer med mig! Hon har t.om BF 2 dagar efter mig ;)

När fick ni reda på att du var gravid?
28 april, men märkte av det tidigare. 
 
Var det planerat?
Nej 
 
Hur gammal var du då? 
17
 
Vem var den första som fick veta?
Patrik, sen hans föräldrar.

Hur tog din partner det?
Han blev överlycklig och studsade nästan sönder sängen. 
 
Mådde du illa under graviditeten?
I 14 veckor mådde jag SKIT rent ut sagt.
 
Hade du mycket foglossningar?
Jag började få foglossningar i vecka 33, och nu är jag ändå i vecka 35 +4. 
 
Hade du någon hormonrand?
Om jag har! 
 
Fick du bristningar?
Mjo, en hel del. Lite här och var.. 
 
Vad trodde du att det skulle bli för kön?
Jag, Patrik och svärfar såg en snopp men jag har ändå börjat få för mig att det är en flicka hehe,
 
Vad ville du att det skulle bli för kön?
Spelar ingen roll alls.
 
Hade du några speciella cravings?
Vindruvor, chili chips, cola, choklad, ja en hel del till.. 
 
Vad gillade du för mat?
Samma som nu. 
 
Någon maträtt du avskydde?
Kunde inte känna lukten av blomkålssoppa, äter det dock inte men... usch!
 
Hade du halsbränna?
Ja till och från.
 
Behövde du kissa ofta?
Jag kissar mer än någonsin, 5 ggr per natt kanske? 
 
Hur mycket gick du upp?
Jag har gått upp 10-11 kg, har 4 veckor kvar av graviditeten så får väl se sen. 
 
Är du nöjd över din graviditet?
Njae. Eller ja, mestadels. Jag kan ju inte bestämma om jag ska spy eller få bristningar osv, men själva graviditeten i sig har vart UNDERBAR! Min lilla älskling sparkar och jävlas och det tycker jag om! 
Men nu vill jag bara ha ut h*n ♥

Dock så tar ju förhållandet väldigt hårt också, de flesta partners förstår ju sig inte på våra hormoner å allt det där, men nu är det mesta löst! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0