INGEN TID

tjenixen, 
 
om ni undrar varför jag inte bloggat någonting beror det på att jag inte har någon tid alls just nu :(
för det första passar jag en helt underbar hund från 08 på morgonen till 16.30 på eftermiddan, sen ska jag samtidigt plugga teori inför mitt körkortsprov & vid 17.15 ska jag övningköra och det är i stan.. 

det är min bortförklaring, visst jag har la tid på kvällen, men då vill jag helst umgås med vänner och pojkvän, går ju och lägger mig rätt tidigt nu när jag går upp tidigt, ungefär vid.. 22.00! 

men för er skull så ska jag försöka slänga in ett inlägg då & då,
förresten, idag går jag in i vecka 24 och jag ser helt seriöst ut som en gravid flodhäst/ gravid elefant som vissa kallar mig ;)


som ni kanske ser.. 


Kommentarer
Postat av: Celina

Säker på att det inte är tvillingar? ;)

Svar: Jag är helt säker! ;) Gjort ultraljud 3 ggr och det har bara visat en bebis ;)
Caroline

2012-10-16 @ 11:06:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0