RUTIN ULTRALJUD

Nu är jag tillbaka! Har haft väldigt mycket att göra de senaste dagarna så bloggen har fått ligga efter lite.

Men iallafall, för en stund sen kom jag och Patrik hem från RUL efter att ha kollat på vår bebis, FY F*N va underbart! Den rörde sig som en fotboll på en fotbollsplan typ, kunde aldrig ligga still, sparka mig dessutom några gånger men det var mysigt! 

Men HAN är beräknad till den 27e December nu, blev framåtflyttad några dagar, men det känns bra för det är några dagar närmare Januari! För det blir +- 14 dagar, så allt kan hända! ♥


BEBIS, MIN ÄLSKLING!


BEBIS BEN!

Allt såg helt perfekt ut! Hjärtat slog som det skulle, alla fingrar och tår var på plats, den drack fostervatten som den skulle, gapade, sparkade, rörde sig. Min underbara son! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin & Amanda

Har ni tänkt på några namn ännu? :)

2012-08-01 @ 18:30:05
URL: http://bynetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0