THE VOW

Jag såg en riktigt mysig och underbar film häromdagen. Riktigt bra handling och grymma skådespelare. Ni har kanske hört talas om filmen 'The Vow' eller som många andra kallar filmen 'Älska mig igen'? 



Paige (Rachel McAdams) och Leo (Channing Tatum) är ett ungt förälskat konstnärspar som bor i Chicago. En nattlig bilolycka slår i ett ögonblick sönder deras lycka. Leo klarar sig oskadd men Paige hamnar i koma. När hon äntligen vaknar har hon inget minne av deras tid tillsammans. Hon minns dock de tidigare åren som juridikstuderande och tror att hon fortfarande är förlovad med den charmige affärsmannen Jeremy, som ännu har ett gott öga till henne. Allt eftersom tiden går inser Leo att Paiges minne inte kommer att förbättras. Fast besluten att inte förlora henne för evigt beslutar han sig för att göra allt som står i hans makt att vinna hennes hjärta. Igen.


Channing Tatum känner nog de flesta igen från bl.a filmer som; 21 Jump Street, Step up, Dear John, The Eagle m.fl. En riktig bra skådespelare & dessutom ser han bra ut! 

Rachel McAdams har medverkat i flera kända filmer också, t.ex; Sherlock Holmes, Mean Girls 2, Midnatt i Paris . Också en riktigt sötnos!


Av mig får filmen faktiskt 9/10. Riktigt bra! 
Filmens genre är Drama/Romantik. Jag rekomenderar denna film! 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Har inte sett filmen! Så tack för tipset :D

2012-07-22 @ 15:09:48
URL: http://wazc.blogg.se/
Postat av: joanna-livet med asperger

Här tänkte bara tipsa att jag just nu kör veckans blogg och du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dig:)
Vill du inte ha sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra vecka:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/07/veckans-blogg_22.html

2012-07-24 @ 15:42:58
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0