ARBETSFÖRMEDLINGEN + NORGE

Jag och mamma åkte ju till Arbetsförmedlingen igår och det gick skit bra. Så nu ska jag skicka iväg ett CV till ett företag som jag skulle testa och se ifall man får jobb där, behöver ju ett jobb och pengar innan bebisen kommer och för att få lite mer erfarenhet.

Vi tog en liten tripp till Norge igår. Jag, Patrik och Kim, men killen vi skulle till lurade bara upp oss dit. Han sa att han var i Norge men i själva verket var han i Örebro & det ligger ju för fan i Sverige. Så massa bensinpengar upp dit, sen alla miljoner tullar som finns där (!!!)


Efter regn kommer..


Solsken (!)


Gränsen, tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0