SVAR PÅ TAL

g; hej jag har en fråga
var barnet planerat och ville du ha barn vid så ung ålder?

svar; Hej! Barnet var planerat och ja, det vill vi båda :) jag är nyligen 18 år och min pojkvän blir 21 nu i maj! 


anonym; köper du cigg om du är gravid? man borde inte röka då..

svar; För det första skrev jag inte att det var till mig jag skulle köpa cigg, det var till min svärmor. Men jag kan erkänna att jag röker, för det gör jag. Jag har rökt i 6 år och kan inte sluta på en dag, så jag köper dom svagaste cigaretterna nu och som jag inte alls tycker om, FÖR att jag ska sluta röka.

Kommentarer
Postat av: anonym

Varför slutar man inte röka innan man planerar barn? Känns inte som planerat då. Vill man barnets bästa slutar man innan.

2012-05-11 @ 08:59:50
Postat av: Hej hej Carro

Caroline har du barn i magen :)

2012-05-13 @ 09:23:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0