1 FEBRUARI

Hallå världen, i'm still alive! 

Idag skulle vi vara på socialkontoret och skriva att Patrik är pappa till Julia, äntligen! Som tjejen där borta sa, 'Nu har du blivit pappa för andra gången', haha! Och det stämmer ju på sätt och vis. :) 

Men men.. tänka sig, det är redan Februari?! Vart försvinner tiden? Julia följer jätte bra med ögonen, hon kan ta nappen till munnen själv, hon kan ligga på magen och hålla upp nacken en liten stund, hon kan skratta och hon är 1 månad gammal, helt sjukt! 



Just nu sitter Patrik och kollar på Criminal Minds medans jag smet till datorn och uppdaterar här, hähä. 
Ikväll kommer också Emeli och Niclas då Niclas och Patrik ska jobba med en bil under helgen. Då ska Emeli (en väldigt bra vän, samt barndomskompis) hålla mig sällskap och mysa med lilla skruttan ♥


Förresten, IDAG FÅR VI HEM VÅRT KORT SÅ VI HAR TV KANALER! ÄNTLIGEN! 
Så då har jag mina efterlängtade kanaler; 3an, 5an, MTV, m.m ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0