10 TIMMARS SÖMN

Inatt sov lilla Julia 10 timmar i sträck då hon var jätte trött och jätte mätt innan hon la sig. Jag trodde aldrig i mitt liv att hon skulle sova så länge, då hon aldrig gjort det innan. Dock blir hon ju längre, håller sig mätt längre på nätterna, men det är ju skönt! 

Ändå var hon inte grinig imorse när hon vaknade, utan låg och pratade med sig själv lite tills jag vaknade. När hon var ny bytt och ny matad somnade hon om till klockan 09 och då gick vi upp. :) 



Nu ligger Julia mätt och belåten i sängen och sover. Jag och Patrik är också väldigt mätta efter den goda maten Patrik gjorde oss idag, kött och stekt potatis, smarrigt! ♥


Patrik har gjort en GRYM tatuering som ni kanske ser? "Julia"

Kommentarer
Postat av: Caroline

UPPDATERA

2013-03-05 @ 15:40:38
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0