STOR FLICKA NU ♥

Oj, det har inte blivit uppdatering på ett tag ser jag, hehe! 

Jag har inte haft någon lust alls, bara haft tid för min familj. Men ska försöka uppdatera så ofta som möjligt iallafall :)


Min lilla flicka har blivit stor nu! Hon väger 4,5 kg snart och är 54cm lång om inte längre nu. Hon har utvecklats väldigt mycket! Jätte stadig i nacken, hon skrattar och pratar (bebis språk), gosar mycket, äter MASSOR, sover ganska bra, vänder sig från rygg till mage. 












Vad funderar hon över tro? 

Just det, 
vi har skaffat oss en väldigt snäll vovve som älskar Julia! 


Kida, vår 5½ åriga amstaff 

Nu ska jag sova medans Julia sover, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

ÅH gosfian!! :') <3

2013-03-05 @ 15:40:25
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0