BVC

Hallå! Nu har det inte blivit någon uppdatering på några dagar, har inte riktigt vetat vad jag ska skriva om. 
Men nu sover Julia äntligen, tog mig en liten stund att få henne trött men jag lyckades.. inte, för nu vaknade hon igen hehe.   


Men men.. Vi var ju på BVC häromdagen och mätte Julia och vägde. När vi kom dit så var hon ju tom i magen och kissade precis innan vi la henne på vågen. 

Förra gången vägde hon 3610, nu sist vägde hon 3750. 
Jag testade ge henne ersättning igår men hon fick en jädrans magknip.. Det var iof den billiga varianten BabySemp, så får nog testa NAN istället, inte så stor pengaskillnad! 

Fortsätter ju inte ge henne den om stackarn ska ha ont i magen, men sen vet jag inte om hon bara är ovan vid den? Men så är det nu iallafall. 


Julia tycker inte det är så kul att bli fotograferad medans hon äter som ni kanske ser på handen ;)
Hon blir matad av sin pappas morbror. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0