MYSIGT VÄDER

Hallå hallå! 

Julia var rätt så jobbig mot oss igår kväll. Hon åt, sen spydde hon upp allting ungefär 3-4 gånger på 30 min. Jag är osäker på om hennes magmun stängts ordentligt.. Eller nu är jag ju ganska säker men det är rätt jobbigt, både för oss föräldrar och för henne. 

Direkt efter hon spytt så blir hon ju hungrig igen och det förstår jag, all mat försvinner ju från magen stackarn! Så det har blivit att tvätta hela natten då hon spytt ner kläderna hon haft på sig. Men nu sover hon jätte gott i våran säng. 


Men men.. vilket fint väder det är idag! Riktigt skönt! :) 






Detta är en söt bild från igår när hon var vaken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0