11 VECKOR NU ♥

Nu är min flicka 11 veckor och 1 dag gammal, tiden bara flyger iväg och det tycker jag inte alls om! Hon har lärt sig väldigt mycket under dessa 11 veckor. 


Hon skrattar, ler, äter JÄTTE MYCKET mat, pratar, drar sig framåt när hon ligger i famnen, håller sig uppe på knäna och händer, håller händerna på flaskan när hon äter, hon kollar på tv för att bli lugn om hon är ledsen (hon ser rörelserna). 

Just det! Hon är underbar på natten. I snart 1 veckas tid har hon sovit hela nätterna och inte ätit fören på morgonen. Igår åt hon vid 19.00, somnade 20.00 och sov fram till 05.30 och fick mat, sen sov vi till 09.30, underbart! 

Det kom visst en blixt, haha.


De två bilderna där hon har rosa tröja är tagna för ca 20 min sen, så hon ser jätte söt ut idag hihi! Min ängel ♥

Är det något ni vill veta/undrar över skriv en kommentar så svarar jag i ett inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0