CAFÉ

Jag bokade tid på vårdcentralen och fick tid vid 11.30 och jag kom dit precis då så det var skönt, fick också medicin utskrivet & sedan åkte jag och mamma å handlade lite på apoteket. Fick med mig mina efterlängtade sömnpiller (fick sömnpiller utskrivet av läkare) eftersom jag har så svårt att somna & så fick vi köpt lite järntabletter till mig också! 

Sedan gick vi och åt lite på ett Café i närheten där jag bor, trevligt trevligt! Fick bli kyckling sallad, muuuums! ;)


Svenheimers

Nu ska jag ut och hjälpa min kära pojkvän att sortera verktyg som ligger lite här och där, samtidigt ta en cigg! Ha det så bra sålänge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0