07;50

Så nu är man fixad och klar, eller ja, frukost och tandborstning också! Min buss går om ungefär 1 timme, känns skönt att vara done redan nu. Börjar äntligen ljusna till lite ute, förhoppningsvis så vågar Lisa följa med mig till bussen med Charlie sen så han får sig en liten promenad, va ju trots allt 3 timmar sen han var ute sist! 





Förresten, så åkte min söta pojkvän på jobb nu med Helena! Så han får nog tjänat ihop en liten slant iallafall. Som tur är ska mammas pojkvän förhoppningsvis skaffa ett jobb till Patrik, känns skit bra! Så kan ju dom bli bra polare, hehe. Å så måste ju jag söka jobb också, Patrik kan ju inte betala allting, eller? ;)

Nu ska jag äta frukost, vi får höras när jag kommer hem från skolan! Blir nämligen upphämtad där av Patrik och Helena. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0