20;43

Patrik har inte kommit hem och börjar kännas väldigt ensamt, men som tur är har Lisa kommit hem (!!) Men Patrik lägger det sista golvet nu & ska bara lägga lister sen, men hoppas det går fort, vill ha mitt hjärta att pussa på.. 

Men men, ska ut å röka med Lisa nu, hon har inte rökt på hela dagen, stackaren, haha! Och sen ska jag börja kolla på serien, inte börjat ännu. Håller på att kolla på nån skit serie 'Mitt märkliga missbruk' och det är verkligen märkliga missbruk! Se efter själva ;) http://www.tv4play.se/dokumentarer/mitt_markliga_missbruk?title=mitt_markliga_missbruk_del_5&videoid=2135897 helt sick!


Lisa - Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0