FREDAGSMYS

Åh, förlåt mig! Somnade när jag kom hem, vaknade vid 5 och åt min första mat idag, har inte ätit så mycket idag så nu mår jag bara illa.. 

Men men, kom precis hem från affären och har köpt massa fredagsmys! Får antagligen mysa med mig själv och kolla på någon film eftersom min prins sover som en stock! Dygnat och samtidigt jobbat, det tar på krafterna skulle jag förmoda, så jag låter honom sössa så gott på alla våra 12 kuddar, hehe!


Nu börjar det likna något! ;)

Förresten, har ni någon tips på film? Har sett de flesta men kul med tips! Vill ni själva ha tips på bra filmer är det bara att fråga så klämmer jag in en kommentar i er blogg. Ha en bra kväll så hörs vi senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna Jonsson

Mm godis. Ge mig!!!:D <3

2012-01-13 @ 19:59:42
Postat av: Hanna Jonsson

Mm godis. Ge mig!!!:D <3

2012-01-13 @ 20:00:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0