SKRATTAR

Här sitter jag och skrattar åt min söta pojkvän som spelar Crysis och pratar med spelet (?!)
Han säger saker som; 'spring inte ifrån mig', och 'ni springer och gömmer er hela tiden, jag trodde ni ville samarbeta'. Haha, skön pojkvän! Spelat in en video på honom när han håller på men den är på snedden så jag tror inte ni orkar se den, hehe!



Jaja, imorgon är det återigen skola, som jag senast var på för 1 vecka sen, har ju vart magsjuk m.m hela förra veckan! Men nu är det nya tag, förhoppningsvis. Ska man kanske söka jobb också? Funderar starkt på det, så jag kan köpa något gulligt till min pojkvän. Bjuda honom på middag, köpa någonting han vill ha, ha en myskväll, hmm.. ♥


Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0