TIME TO FIX ITSELF

Ska nog börja fixa mig strax, är ju ingen idé att gå till sängs nu när man inte känner sig trött ännu (!!!) skolan börjar ju halv 10 idag, så egentligen hade jag haft sovmorgon, men så kan det vara. Slutar 12.45, så då är det att åka hem, fixa lite bärs, sen ha det mysigt med pojkvännen resten av kvällen om inte söta Helena kommer förbi på en öl eller två ;)



Kan inte bestämma mig vad jag ska ha för kläder, hmm.. Tur jag har några timmar över! Smink, plattång, äta frukost, välja kläder, gå till bussen, you name it!

Men nu ska jag fortsätta spela å pussa på Patrik! Ha en grym dag, eller jag skriver nog innan jag går sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0