FÖRSTA RÖRELSEN VECKA 10 +4

Åh herregud, vilken underbar känsla! När jag vilade så vaknade jag av att magen krampade lite, så tänkte bara 'vafan är det nu?' och sen gick det över efter några minuter och kort efter det bubblade det tills som fasen i magen längst ner hihi! UNDERBART!!!!

Och lilla chockade jag ringer upp min svärmor och är jätte rädd då säger hon bara att det är den lilla ungen som rörde på sig och det blev ju en stor lättnad för mig, pfff. & nu känner jag att bebisen är lite hungrig så jag får ställa mig och laga lite mat eftersom killen och gubben här hemma är sega, så vi hörs! 


Den lilla saken är nog lite större än såhär nu, men jag vill ha ut dig snart ♥

Kommentarer
Postat av: julia

åh vad mysigt! längtar så otroligt tills jag får uppleva en graviditet!

2012-06-04 @ 09:05:08
URL: http://mylifeasmyself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0