KLAR MED SVENSKAN

Nu ska jag göra klart sista uppgiften i svenskan och sen har jag fått godkänt i det så jag kan gå ut IV äntligen! Men sen blir det att jag är hemma ett år när bebisen kommer så ska jag till Arbetsförmedlingen på måndag och skaffa deltidsjobb/extrajobb så jag kan tjäna in lite pengar tills bebisen kommer. Och sen börjar jag transport till hösten 2013 så jag får den utbildningen. Och innan bebisen kommer ska jag fixa körkort ;) 

Jag har pengar till körkort, jag har pengar till bil. Sen behöver jag jobb så jag kan använda bilen också. Försäkring, bensin, skatta bilen osv. Och enligt min pojkvän om jag har körkort när jag börjat transport hoppar jag direkt till att skaffa lastbilskörkort och går 2 år istället för 3. Och då har jag utbildning om 3 år, full utbildad! Känns dunder skönt!


En sån här tycker Patrik jag ska börja köra (Lastväxlare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0