13;41

Ja, det är väl en självklarhet att jag har en bebis i magen om jag är gravid? ;) Har dock inte gått speciellt långt ännu, men jag är i månad 2! 

Men men, vilken skit dag idag. Regn och blåsigt, vad ska man göra då? Jo, dega och möjligtvis kolla på lite serier jag följer. Finns inte så mycket mer att göra tycker jag. Var nere för 1 timme sedan och hjälpte svärmor i stallet. Packade 12 höpåsar (ikea påsar) på mindre än 30 minuter och min rygg är helt SLUT! 


(ursäkta massor av inlägg utan bilder) men jag vet inte vad jag ska sätta in för bild och jag tar inte bilder så mycket längre.

Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Hej!

Vad hittade du på i helgen?:)

2012-05-14 @ 14:31:31
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg upp Bilder på magen varje dag så du själv kan se din process :)!

//Emma P.

2012-05-14 @ 20:15:14
Postat av: Caroline

visa gärna bilder på magen:)

2012-05-15 @ 11:09:15
URL: http://nennesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0