INGEN MATLUST

Jag blir irriterad när min text blir annorlunda, eller är det bara jag som ser det på inläggen nedanför?
Jaja, whatever!

Sitter här med Lisa och har fått i mig första mackan idag, jag mår så illa dygnet runt verkligen. Och det är inte det roligaste, men vad ska jag göra? Jag är glad över det som håller på att utvecklas inuti mig så då får jag acceptera hur jag mår också, hehe.

Jag är dock inte så långt gången ännu, men ska till MVC klockan 11 på fredag så det ska bli intressant ;)



Kommentarer
Postat av: g

hej, jag har en fråga,



var barnet planerat och ville du ha barn vid så ung ålder innan?

2012-05-10 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0