SLUTA RÖKA

Jag har bestämt mig, jag ska fanimej försöka sluta på något sätt (!!) Någon som har tips på hur det är enklast? 
Jag tänker såhär, jag har en bebis i magen som får allt det jag får i mig, jag tar slut på syret för barnet och gör att barnet inte kommer växa som den ska, den kan vara i dåligt skick i magen osv, jag får dåligt samvete. 

Och det mognaste av MIG är att sluta, inte för min skull utan för mitt BARNS skull, samtidigt bra för min skull, men anledningen till att jag slutar isåfall för tillfället och när jag ammar är för barnet. 

Snälla ge mig tips, det kan bli enklare för mig! ♥



Kommentarer
Postat av: s.

Jättebra beslut! :)

2012-05-16 @ 12:54:57
Postat av: An old friend

Det bästa du kan göra är bara att sluta helt, vet att man känner suget, men man lär sig att stå emot det tillslut, är man så stark att man ska klara av ett barn så är man absolut kapabel till att stå emot röksuget. Klarar du inte det så kommer du inte klara av ansvaret med ett barn. och sen är det smart att om du lyckas sluta så börja inte efter igen även om det är frestande. Trots att jag inte skriver vem jag är, så om du tänker efter noga kanske du har kvar mig någonstans i minnet. Menar bara väl!

2012-05-17 @ 00:59:13
Postat av: Emma

Jag fick reda på att jag var gravid 4/1-12, var jätte svårt att sluta röka och gick och drog på det till den 15/1 då jag bara kände att nu jävlar ska jag sluta, mitt barn ska inte behöva påverkas av det jag gör, även fast det var svårt, var påväg att ge upp flera gånger, men nu tänker jag inte ens tanken, även fast det fortfarande luktar gott och så..

Men du lyckas bog snart, om du inte redan har gjort det? :)

2012-05-19 @ 23:47:57
Postat av: Anonym

hahahahhahha nu först insåg du detta eller gud va du är mogen och smart.

2012-06-30 @ 23:57:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0