VECKA 11

Idag går lilla jag in i vecka 11 i graviditeten, jag är alltså i vecka 10 +0. Tjoho, det går fortare och fortare det här märker jag! Då är min lilla fråga; hur fort kommer min mage växa om veckorna bara flyger iväg? Men jag ser fram emot magen ;) 

Jag tror inte det har blivit någon större förändring på min mage ännu eftersom det bara gått några dagar sen den förra bilden, höhö. Så jag behöver inte lägga upp en ny bild, men det kommer! Tiden bara flyger iväg ju. 

Men mina hormoner blir ju dock värre å värre & jag vet inte hur länge Patrik klarar av mig haha. Han kommer väl åka någon annanstans för en dag bara för att slippa mig? Fast nä, det skulle han inte få av mig! 

Och illamåendet är la sådär, det kommer från och till. Sen tröttheten blir VÄRRE för varje dag. Går och lägger mig vid 22 på kvällen, om ens så 'sent'. Och går upp runt 9, halv 10..

Kommentarer
Postat av: julia

tycker att det är så intressant att läsa om andras graviditeter! följer dig, ska bli kul att se hur bebben utveclas! :) ha det bra!

2012-05-30 @ 11:39:04
URL: http://mylifeasmyself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0