VUL

Idag var jag på VUL hos en läkare (Vaginalt ultraljud) och det gick extremt bra! Jag och Patrik hade räknat på att jag var gången i vecka 9 +3, men jag var i vecka 9 +2, och då tar man det som att jag är i vecka 10! 

Och läkaren sa att 'hen' är beräknad tills på julafton & jag tänkte PERFEKT, jätte roligt! Men man vet ju aldrig. Antingen kommer den tidigare, när den är beräknad eller senare, det återstår att se. 


Just nu sitter jag iallafall och kollar på 16 and pregnant, and i love it! ♥


Där ser ni min lilla ängel iallafall!!! 
För er som inte vet hur man ser på ett sådant ultraljud är det iallafall den lilla vita kroppen till vänster i det svarta 'hålet' ;)

Kommentarer
Postat av: Celina

Var det jätte obehagligt? Jag vågar inte ringa in till barnmorskan och beställa en tid ^^ (Går in i vecka 10 på söndag)

2012-05-24 @ 20:16:18
Postat av: Caroline

Ååh vad glad man blir och bara längtar :)

2012-05-25 @ 20:29:23
URL: http://carolinewulf.blogspot.se
Postat av: lisa :D

jag blir så glad varje gång jag ser den bilden!!!! en liten baby som min bästavän ska få och min bror ^^ men jag gillar inte att bli faster jag vill vara moster ^^ <3

2012-05-25 @ 22:31:20
URL: http://babybitchxd.blogg.se/?tmp=25222916

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0