BÖRJAR HÄR IGEN

Jag börjar blogga här igen istället, gud va uttråkat det är med Nattstad. 
För det första existerar det bara fjortisar verkar det som och en hel del perversa typer, uh.. 

Så jag fortsätter här helt enkelt! 
Under tiden jag inte bloggat här har jag hunnit ta mitt körkort å det är verkligen en frihet,
min bil drar ju inte alls mycket, mellan - 0,4 till 0,6 L/mil. 

Jag har hamnat på sjukhus för att jag fick så kraftiga smärtor i magen, kunde varken stå eller röra mig alls.

- Men nu är jag liiiite upptagen, spelar ju Farmville 2 på facebook! Jo, jag vet, det är beroende framkallande ;)

Kommentarer
Postat av: Celina

Konstigt! Det hände mig oxå för två veckor sedan åh då var jag i v 26, fick skiiit ont!! ;(

2012-10-10 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0