MÅNGA SPARKAR

hallå hallå,
 
tänkte bara uppdatera er om att jag lever fortfarande, speciellt när bebisen sparkar hela tiden!
riktigt mysigt! & min kära sambo kan ju inte sluta lyssna på magen ibland hehe ♥


just nu sitter jag & pluggar som en galning till teoriprovet, strax klar med alla 766 frågor.. 
är ju bara 12 dagar kvar till provet, oh god.. men det känns skönt att det är pågång iallafall! 


imorgon går jag in i en ny graviditetsvecka, vecka 25! tiden går foooort nu.. snart har vi vår älskling här! ♥

Kommentarer
Postat av: f

låter så mysigt med bebisen och allt :) hoppas provet går bra!

2012-09-09 @ 02:27:02
URL: http://flickan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0