STORSTÄDAT

Så!! Nu har jag tid att skriva lite. 


Dagen började med att Julia gav oss sovmorgon. Hon somnade 23, och vi två somnade 23.30 & hon gav oss sovmorgon till 7.30. Jag fick en chock när jag vaknade, liksom.. Julia utan mat så länge? Men det känns skönt, och hon var inte VRÅLhungrig när hon vaknade heller utan det var lite gnäll tills hon matades. 

Jag gick iallafall upp efter det medans Patrik och Julia somnade om till klockan 11. Sedan var det bara till att gå upp då vi skulle iväg vid 12.30. 

Och nu har vi storstädat hela lägenheten, känns skönt! Nu kan man slappna av, Julia sover, vi har börjat med maten och sedan blir det en varm go dusch för mig ;) 


Våran lilla Julia ♥


Min sambo är lite väl insatt i spelet, eller?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack =):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg? =):

Har du något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0